fredag, september 12, 2008

Tips: Overknees

Jeg har vært i "sommermodus" en stund nå takket være alle de lekre kolleksjonene vist i New York, men nå er det slik at høsten nettopp har begynt, og de fleste er nok mest interessert i høsttrendene nå.

Overknees er fortsatt veldig hot i høst, og er nok den enkleste måten for å sprite opp et antrekk. Falke og Wolford er kjent for å føre ullstrømper av høyeste kvalitet, men de som kun vil eksperimentere litt med looken kan nok synes det blir i det dyreste laget, og holder seg helst til kjedebutikkene.

H&M, Indiska og Lindex er blandt de som har et godt utvalg av knestrømper. Selv kikket jeg innom Lindex i dag, og fant hele seks forskellige typer overknees, de fleste fantes også i flere farger.

Jeg likte denne modellen med en rose på en av strømpene spesielt godt. Den rekker til midt på låret, og er veldig myk og behagelig å hå på. Og til kun 69,50 kr er de ikke rådyre heller.

3 kommentarer:

Valentina sa...

Strømpene var fine og du har et fint profilbilde :-)

Anonym sa...

Åh, nei, nå klør det bare enda mer i handlefingrene! :P
Synes de var veldig søte. Høstgarderoben min er full av overknees, men den lille blomsterdetaljen gjorde mye.

Tonia sa...

Ja, jeg har nok mer overknees enn nødvendig selv! Men vil bare ha mer, spesielt siden de må vaskes hele tiden og blir slitte ganske fort.