torsdag, september 25, 2008

Dagens Outfit - Torsdag

Litt dårlig bilde i dag siden jeg hadde dårlig tid. Men men. Og jeg klarte å ødelegge glidelåsen på tightsen, så typisk. Noen som har tips om hvordan man fikser glidelås? I verste fall kan jeg jo sy på noen knapper der og bruke tightsen med kun lange topper. Og som dere ser har jeg hermet etter Lena og sydd på noen knapper på en gammel skoleuniform jakke. JA, jeg passer fortsatt i en jakke jeg brukte i femte klasse.

I'm sorry for the bad pic to day, but I was in a rush. I managed to fuck up the zipper on my leather treggings, any tips? I guess I can just sew some buttons there and use it with longer tops. And as you see, I have been inspired by Lena and sown some new buttons onto my old school uniform jacket.

Tee: Gina Tricot
Treggings: Carlings
Blazer: Old school uniform from when I went to school in Russia
Shoes: Zara
Bag: Vintage
Necklace: H&M

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg har en søster som kan sy, så alt av ødelagte klær sendes rett til henne. Men hvis du ikke kjenner noen som kan sy, eller har tilgang på symaskin, kan du ta det med til en lokal skomaker eller syerske. De er kløppere på glidelåser. :)

Tonia sa...

Hmm, tror det blir turen til skomakeren, siden de fleste jeg kjenner ikke kan sy.

freya sa...

in my opinion its one of your best outfits. i love that rock style clothes, and i wish i had leather treggings like yours. too bad the zipper is broken... i hope you'll fix it soon ;)

Renate sa...

Jeg elsker skinnbuksa og blazeren :-)

Tonia sa...

Freya: Thanks so much! I'm not sure whether you have Topshop in Krakow, I know there is one in your capital though, and there is an awesome pair of leather treggings there (and probably much better quality too!)

Renate: Takk! Jeg fant blazeren blandt klærne mine for en stund siden, og den var perfect =P

Anonym sa...

Det beste antrekket jeg har sett av deg! Sinnsykt kult! :) Men hva er treggins? Hihi!

Tonia sa...

Treggings = trousers+leggings ;) Altså sånne leggings som er veldig tykke og stive i stoffet og gjerne med glidelås.

Anonym sa...

Så fin den ble! Likte antrekket veldig godt ;D

Tonia sa...

Hihi, takk for at du gjorde det først da, ellers så hadde jeg aldri kommet på det