mandag, september 29, 2008

Nye sko? Ja takk!

Jeg ble helt forelsket i disse skoene fra DinSko. Høy hæl, gummisåle og lav pris - hva er det ikke å like her?

De er utsolgt i min størrelse i absolutt alle DinSko butikkene i Oslo og Akershus unntatt Sandvika. Gidder jeg dra til Sandvika for de? Jeg gidder dra til Australia for et perfekt par sko. Fant et ganske lik par da, bare uten gummisåle og spenner. Kanskje jeg bare kjøper de istedenfor? En annen variant er å kjøpe de i størrelsen over og stappe tuppen ut med dopapir.

Forresten, har noen prøvd wannabe Doc'sene DinSko har fått inn nå? Worth it, eller burde jeg heller kjøpe de ekte?

I've absolutely fallen in love with these booties from DinSko, but they are sold out in my size in every single store in Oslo. They had a similar pair though, so I could buy it. Or buy a size up and fill the tip out with toilet paper.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Du er så flink til å blogge!:) Likte skoene litt, men falt ikke helt for de.

Anonym sa...

Kjøp ekte Docs om du skal ha sånn type boots. Absolutt verdt pengene, og om du tar vare på de, har du dem i 10 år.

Tonia sa...

Nette: De var litt finere in real life enn på bildet. Men uff, jeg liker egentlig de fleste skoene fra den kolleksjonen.

Anonym: Vet du om noen steder der jeg kan kjøpe de billigere? Unntatt ebay og bruktbutikker da, sko vil jeg helst ha ny. 2000 kr er ganske dyrt, spesielt når de koster halvparten i utlandet.

It's Aggy bitch! sa...

tøffe sko :)

Anonym sa...

Vel, de med skaft opp til midt på leggen/litt under midt på leggen koster 1300 kr hos EuroSko og Skoringen.
Pluss 50 kr for lærfett som kommer godt med.
Hvis du vil ha billigere, finner du sikkert det i Tyskland, når du flytter. :)

Tonia sa...

Hmm, jeg ville helst ha de i lakk som går opp til anklene. Ahh, sant det, får håpe at det blir noe av flyttingen da..

Anonym sa...

De skoa er råkule! :D