søndag, september 14, 2008

Dagens "Vil ha!"

Blir denne herrlige jumpsuiten fra Topshop, inspirert av blandt annet jumpsuiten i Derek Lam sin sommerkolleksjon. Med høye, høye sko, en kul clutch og røde lepper blir denne en glamourøs alternativ til kjole på julebordet. Her er også muligheten til å bruke statement halskjeden, siden store kjeder passer bra til såpass enkle plagg.

Chiffongmaterialet og den assymetriske overdeler er hot, hot, hot. Draping rundt brystet er veldig fint og synes jeg. Bruk gjerne et belte i midjen for å få bena til å se lengre ut. Jumpsuit er virkelig ikke så skummelt som folk tror.

Herrligheten koster £40 hos Topshop, og jeg er misunnelig over alle som skal ta seg en tur til London snart.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den var nice!:D

Anonym sa...

Jeg skal til London om enten tre eller seks uker;)

Lurer faktisk på om jeg skal kjøpe en pyntejumpsuit. Jeg gikk i dressbukse og fin silkeskjorte istedenfor kjole i en bursdag her om dagen, fikk masse komplimenter.

Tonia sa...

Jeg vet, jeg har en casual jumpsuit selv, men en pyntet en hadde vært kult på fest. Jeg liker å skille meg ut (på en positiv måte, vel å merke)