mandag, september 15, 2008

OMG, she shaved her head!

Forbred dere folkens, her er en bilde av mitt nye sveis. Jada, jeg vet at jeg ser ut sliten på bildene, mørke ringer under øyne og alt, og jeg vet også at håret mitt ser litt ustylet og ufresh ut. Skal lage videoblogg i morgen, og håper man ser det bedre da.

Anyways, mens jeg fikk klippet håret tenkte jeg flere ganger "hva i helvetet er det jeg driver med", men jeg ble veldig fornøyd med resultatet. Malle, frisøren min, er dritflink, og jeg anbefaler henne virkelig. Kjempesøt jente er hun og.

Nyt herrligheten:

Og for å få meg selv til å se kulere ut, (eller, til sammenligning blir det vel styggere), skjekk ut disse korthårede skjønnheter.

Agyness Deyn

Keira Knightley

Audrey Hepburn på femtitallet

Victoria Beckham

13 kommentarer:

Støvkorn sa...

Congrats, syns du ble stilig :D

Anonym sa...

Det ble dødshot! Synes du kledde det veldig godt:)

Tonia sa...

Tusen takk!

Marie rocks my socks sa...

wow! Det blei skikkelig fint!!!
Modig gjort, og det lønte seg!

Monica sa...

Modig! Fin du ble.

Maria Magdalena Olsson - 8 Days A Week sa...

8 Days A Week
___________________________________


Aaahhhh....riktig, riktig fin!
Så morsomt å gjøre slike drastiske ting....liksom man bare kaster seg ut i det :)

Kan tenke meg du sniker deg til å ser på speilbilde ditt i enhvert vindu du kommer åt til....hehe

Sånn pleier i hvert fall jeg å bli, når jeg gjøre noe helt nytt med håret mitt :)


www.eightdaysaweek.blogg.no


__________________________________

Tonia sa...

Marie: Tusen takk, jeg hadde ganske kort hår fra før da, så det ble ikke like drastisk som om jeg skulle gå fra skikkelig langt hår til en pixie. Og valg av bra frisør er viktig!

Vintage: Takk takk =D

Maria: Jeg gikk faktisk rett til den nærmeste H&M etter å ha klipt håret og skjekket det i speilet der. Av en eller annen grunn ser jeg alltid stygg ut i frisørspeil.

Anonym sa...

Det ble dritkult!:D

Anonym sa...

Det ble jo dritbra da!! Det kledde du godt. :)

Tonia sa...

Takk skal dere ha! =D

Anonym sa...

Hallo! Det ble jo kjempe fint!! Det er virkelig ikke alle som kler kort hår, men det var kjempe fint på deg!! :-D
Nydelig! Gratulerer! :-)

myfavorites.blogg.no

Maddii sa...

Wow, dristig! Men det ble bra:)

Tonia sa...

hihi, takk skal dere ha, dere er så hyggelige!