lørdag, september 13, 2008

Ny hårtrend?

Jeg overdriver ikke når jeg sier at Agyness Deyn er blitt årets største stilikon. Antallet kvinner, kjendisser eller ikke, som har hermet etter hennes kort og rufsete pixie er en bra eksempel på dette.

Men nå har Aggy dukket opp på visningen til Michael Kors med en ny frisyre: en superkort 20-talls inspirert bob med kort lugg. Råfint på henne, men kler nok de færreste av oss og krever mye tid på badet hvert morgen.

Så hva liker dere best? Old Agyness eller ny Agyness? Og hadde dere turt å klippe håret såpass kort?

Jeg skal hvertfall herme etter den gamle Aggy og klippe håret kort med lang lugg. Jeg elsker 20-tallet men noen ganger er det greit å ikke måtte bruke en time på håret.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg likte henne bedre før tror jeg ja! Sånt hår blir veldig typete og selv om man kunne stå på badet i to timer hver morgen så krever det stil for å kunen pull that off! I mine øyne hvertfall! :)

Tonia sa...

Ja, tror det skal en del til for at dette skal bli bra. Men om bob'en hadde vært litt lengre tror jeg nok den hadde vært mer brukbar.

Maria Magdalena Olsson - 8 Days A Week sa...

8 days A Week
__________________________________


Jo-takk, jeg prøvde for noen år siden med et lignendes frisyre. Littegranna lengre, sånn à là 30-tals frisyre......hmmmmm kan man si at det blev. Hode mitt var tydligen litt for rundt i formen...heheheh :)

Men slik typete hår son henne....hadde nesten gjort hva som helst for å kunne ha det. Men som sagt, jeg hadde nok haft litt lengre.

Synes at alle frisyrer som er litt typete er veldig morsome jeg da :)

Hva med du da? Hvilken andre frisyrer har du haft?


www.eightdaysaweek.blogg.no


___________________________________

Tonia sa...

Hehe, jeg skjønner hva du mener Maria, må nok ha høye kinnben for at det skal funke. Jeg har hatt langt hår når jeg var liten, og så hadde jeg det skulderlangt inntil 10 klasse. Så hadde jeg hatt forskellige variasjoner av bob, det som kledde meg best var nok Victoria Beckham sin versjon. Nå skal jeg klippe pixie neste gang jeg klipper håret. Men synes pixie er finest når man fortsatt ser feminin ut, som Audrey Hepburn på 50 - tallet, hun var vakker

Anonym sa...

Old! Hun kler bedre den litt røffe stilen ;D Skulle ønske jeg også kledde kort hår. Hadde sett ut som en bolle med mine kinn :P hoho!

Anonym sa...

Jeg likte håret til gamle-Agyness best, men hun kledde bob'en også:)
Tjja. Jeg har hørt jeg kan kle det, men tør ikke helt. Jeg er mongofeig når det kommer til håret mitt. Det var helt revolusjonært når jeg klipte pannelugg, hehe.

Tror du kommer til å kle det! Når skal du klippe deg?

Ååh, ja, den vesken er det jeg ønsker meg mest for tiden. Blir nok med ønsketenkninga, though. ):

Tonia sa...

Maria: Jeg skal klippe meg en gang nå til uken. Om jeg får time og sånt