onsdag, september 17, 2008

Button earrings

Det var flere som spurte om øredobbene mine på videobloggen, jada, I love them too. *smil* Synes det er spesielt kult med schvæære øredobber nå som jeg har kort hår og de synes skikkelig. Anyways, jeg kjøpte mine på salg hos Glitter i sommer og de er nok ikke å få tak i nå. Men for mine søte lesere har jeg sett litt på nettet for noen alternativer. Må si at det er litt vanskelig å finne de nå, siden button earrings ikke er så supertrendy lenger. Anyways..

Fra ASOS.com. Hello Kitty paret er litt vanskelig å se, men de er passe store, rosa og drittsøte. Og de med leopardmønster er ganske wild de og. Mjau!



Røde og hvite button earrings, begge to er i sett av tre par øredobber. Råbillige er de og, til kun $3.80.




Ellers så har man selvfølgelig the good old ebay. Jeg søkte på button earrings og fikk MYE rart, men noen godbiter fantes det og, som disse øredobbene i sølv. Vintage er nice.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Søtt!

Maddii sa...

Ja, vintage er fresht:)