tirsdag, september 23, 2008

Dagens "Vil Ha!"

Jeg har forelsket meg i denne vesken fra H&M. Den er mye finere i virkeligheten enn den er på bildet, og har akkurat nok plass til laptoppen. Det kjipe er at den har så korte håndtak, så man må bære den i hendene hele tiden. Men men, fargen er fin nok til å lyse opp ennhver sur vinterdag. Finnes i bringebærrødt, grønnt og sort, jeg går nok for en av de fargede. Koster 198 kroner, worth it?

I fell in love with this bag from H&M. The picture really does not do it justice, it is much prettier in real life. Plus the colour is perfect to lighten up a depressing winter day. The only thing I dislike about it is that the handles are so short. Anyways, it's pretty cheap, about 40 dollars. To buy or not to buy?

4 kommentarer:

Maddii sa...

Den er fresh! Liker egentlig ikke slike høye vesker, bedre med litt beredere men men, den var søt da!:)

- maddisin.blogg.no

Mira sa...

Jeg vil ha den i grønn ;)

Anonym sa...

Jeg likte den litt, men jeg er avhengig av å kunne bære den på skulderen!

Tonia sa...

Maddi: Er litt enig der, men liker ikke sånne kjempebrede vesker heller. Alt med måte =P

Mira: Yup, den grønne er fresh og! De har bare den rosa i H&M butikken nærmest meg da

Nette: Har tenkt litt på det og. Litt kjipt om jeg skal bære laptoppen eller bøker i den.