tirsdag, september 09, 2008

NYFW part trois

Så deilig det hadde vært med en flytur til New York og en sete på visningene til de heteste designene. Men siden det er umulig er Elle UK et godt alternativ.

Herve Leger


Kjent for sine bandage dresses, en favoritt hos Kim Kardashian blandt annet, Herve Leger kom, som forventet, med neste sommerens heteste festkjoler. Stramme, korte, med assymetriske detaljer. I like! Legg merke til den fine fine badedrakten, med cutouts som fører til verdens styggeste skille og i farger som sort og fersken, altså som ser best ut mot blek hud. Betyr dette at det å steke seg er på vei ut, og solfaktor 50 på vei inn? Tror ikke jeg kommer til å gi opp den friske fargen man får etter en dag i sola, men det blir deilig å slippe den ekle sololjen for å oppnå den dypeste brune fargen.

BCBG


Veldig enkelt og urbant her synes jeg, perfekt for noen wardrobe staples. Mest lyse, nøytrale farger med noen innslag av rødt. Drapes er fortsatt hot, og kjolene ser litt "tunge" ut. Og legg merke til de dødslekre skoene!

Jill Stuart


Tendenser: Feminint, romantisk, chiffong, sateng, blonder, pastellrosa og blått, skjerf brukt rundt hodet, assymetriske detaljer. Legg merke til skoene som er bundet rundt ankelen/leggen.

Carolina Herrera


Lekreste ballkjoler ever? Check. En sommerlig og romantisk fortsettelse av vinterens power dressing? Check. Little red dress konkurrerer med den lille sorte? Check. En kolleksjon verdig Audrey Hepburn sin garderobe, med andre ord.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, håper det. :)

www.wito.blogg.no

Anonym sa...

Hehe. Smak og behag.
Jeg likte den rutetelilla, jeg.

Ja, skikkelig lekre ballkjoler, men
er sikkert skam dyre.

www.wito.blogg.no

Anonym sa...

BCBG er mer casualt enn det andre, derfor synes jeg det faller bedre i smak :)

Anonym sa...

Masse lekkert her ja! Elsker BCBG. Ei venninne av meg i USA jobber i en BCBG butikk så jeg har handlet en del der;)

Anonym sa...

Freshe bilder.

Tonia sa...

Nathalie: Hehe, ja, det er de nok
John: Det er sant, men BCBG er jo en high end merke i motsetning til high fashion
Victoria: Så heldig du er! Jeg tipper at en handletur til USA hadde vært topp =P
Nette: takk, ikke sant man får cravings?