torsdag, september 11, 2008

Stem på meg!


.. Nei da. Ikke ennå, hvertfall. *smil*

Som noen av dere sikkert har sett så er jeg blitt nominert til Moteblogg 08. Og siden Norge er et lite land satser jeg på at halve bloggnorge blir snart nominert de og. Uansett, juryen består av folk fra H&M og Costume, så da gjelder det vel å reklamere masse for H&M? Er greit for meg, med tanke på at halve garderoben min er derfra.

Uansett, så er det alltid gøy med konkurranse. Så nominer gjerne deres favorittbloggere om de ikke er på lista enda.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Uff da.. det hørtes fælt ut..volleyball=S Kan ikke huske å fått besøk av den tyske skolen da... Går ikke der nå lenger så.. :)

Anonym sa...

Jeg liker din blogg veldig godt =) Er stadig innom her, men er ikke så flink til å kommentere, men skal skjerpe meg :P