onsdag, september 24, 2008

Dagens Outfit - Onsdag

Var på trygdekontoret og prøvde å få en sånn brev som viser at jeg har Europeisk Helsetrygdekort. Fordi det er greit å sende det sammen med søknaden om jeg får studieplass i Tyskland. Etter å ha ventet i en halv time får jeg da besked om at nei, jeg kan ikke få denne brevet på kontoret der (hva faen, jeg er jo registrert i systemet, all it takes er å skrive inn personnummeret mitt og klikke på fucking "print") og må dra til en annen kontor som jeg ikke vet hvor den ligger en gang. Uff, da får jeg vel eventuelt dra til utlandet uten helsekort. Hater burokrati.

Tee: H&M
Skjørt: H&M
Cardigan: JC
Skjerf: So Hee
Sko: Lacoste
Veske: Bianco
Belte: Vintage
Øredobber: Glitter

Dette er meg med brune øyne forresten. Hihi, er ikke linser eller noe, fikk bare den fargen på bildet. Sikkert på grunn av lyset eller noe. Men nå fikk jeg faktisk sykt lyst på brune linser. Kanskje neste investering blir det?

Nå skal jeg kose meg med "Skins" og Coke Zero. Elsker denne serien. Hva er din favorittbrus?

4 kommentarer:

freya sa...

you seem to be a h&m fan.

i like the skirt. i was seriously considering buying it but finally ive decided not to - every day its getting colder in here, so i better buy something warm enough to wear during the atumn and winter. otherwise, i would freeze my ass off :)

Tonia sa...

Haha, well, I have loads of H&M stuff. But there are H&M stores on every corner here in Scandinavia, so it is pretty inevitable that you end up with half your wardrobe being from there.

I used the skirt mainly in the summer, but it's warm enough for autumn too as long as you wear tights underneath. Plus it is really pretty as an underskirt under a dress or something, to make it more poufy.

Anonym sa...

Gøy med linser, så kan man variere litt. Øynene mine er blågrågrønne, matte og kjedelige. Koboltblått hadde vært kult^^

Jeg trener pole dancing hos Charlotte Sometimes på Majorstua - www.charlottesometimes.no
Hun er dritflink! Det er både morsom og effektiv trening, anbefales!

Tonia sa...

Åh, tusen takk for lenken! Er det veldig dyrt?