fredag, september 19, 2008

Dagens Outfit - Fredag

Skinntights er overraskende comfy å gå med! Jeg fikk mail fra Glitter i dag og ble kalt inn til interview. Det kjipe - Jeg fikk tilbudt jobb i Asker, når jeg selv bor på Stovner i Oslo. Det betyr at det vil ta meg rundt en time å komme frem til jobben om jeg får den. Vel, vel, med iPod og kaffe går det sikkert bra!

Jeg gidder virkelig ikke å jobbe i en dagligvarebutikk, sorry, men det finnes ingenting som er mer fordummende enn det der. (Jeg er klar over at det å jobbe i en billig-accessory butikk ikke akkurat er intellektuell arbeid det heller, men det er faenmeg bedre enn å sitte i kassa og selge brød og melk). Er jeg den eneste som er så rar, eller er noen enig med meg?

Tunika: Gina Tricot
Skinntights: Carlings
Cardigan: Mamma sin, tror hun fikk den fra Italia
Sko: Bjorn Borg
Veske: Bianco
Skjerf: H&M
Øredobber: Gina Tricot
+++ Vintage belte som lille smarte meg dekker over med armen på bildet

8 kommentarer:

Anonym sa...

Selvfølgelig kan du det! Jeg tar med den store kofferten, tipper jeg;)

Stilig antrekk! Lett litt etter skinntights, men ikke funnet noen som sitter fint nok enda. Skal sjekke ut Carlings!

Tonia sa...

Hihi, ikke gjør det samme som meg sist jeg var i England. Da ble det nesten overvekt, og en tung koffert å dra rundt på flyplassen (lille meg var ikke helt klar over hvor stort Heathrow var, nei)

Pass på å kjøpe en str. mindre enn det du vanligvis bruker på den tightsen, den er utrolig stor i størrelsen. Ellers så får Topshop inn skinntights snart, men de er i ekte skinn og MYE dyrere

Anonym sa...

Haha, skal prøve å unngå det;) Ha med meg minst mulig fra før av.

Takk for tipset! :)

Camilla Didriksen sa...

Fint antrekk :)

Mette sa...

Oi. Kule tights! Har lett etter sånne, skal absolutt sjekke ut Carlings :) Dyre?

Tonia sa...

Camilla: thanks!

Mie: 99 kr, de var på tilbud ;)

Anonym sa...

Enig der, skinntights er veldig godt å gå med men hvis du har en oversized cardigan e.l over + en skole sekk/veske så er det utrolig irriterende når du går. Hos meg så er det hvertfall sånn, tightsen detter ned og overdelen blir dratt opp så da går jeg der med stumpen synlig for alle bak meg.

Heldigvis så hjelper det med en liten "usynlig" shorts over tightsen . :)

Veldig tøff outfit.

Tonia sa...

Hmm, har aldri hatt en sånn problem, men jeg går jo ikke med tunge vesker lenger. Men tightsen er muligens for stor da? Hihi, det med shortsen var en bra tips da ;)