mandag, september 29, 2008

Lux grunge

Jeg hater NAV. Og Folkeregisteret. Seriøst, går det an å ha feil statsborgerskap på meg når jeg har hatt norsk pass i over tre år nå? Helt håpløst. Vi har jo klaget før, og de har fortsatt ikke endret det. BTW, kryss fingrene for meg, muligens jeg flytter til Tyskland om noen uker allerede. Om de ved universitetet gidder å vente på at jeg har ordnet helsekortet, selvfølgelig.

I hate the governmental insurance company here in Norway, can you believe they have had wrong information on me for more than three years? Anyways, I hope I can move to Germany within a couple of weeks, if the uni there can bother to wait for me sorting out my health insurance. If not, I'm fucked.

Sweater: Red Label
Tights: Gina Tricot
Shoes: Bjorn Borg
Bag: H&M
Beanie: Lindex
Nailpolish: Chanel Blue Satin

1 kommentar:

Maria Magdalena Olsson - 8 Days A Week sa...

8 Days A Week
___________________________________


Så kult antrekk :)


Og ellers så synes jeg at jeg har vært alt for mange ganger inne på bloggen din...til å IKKE lenke deg.

Så nå er du velkommen inn hos meg på www.eightdaysaweek.blogg.no

så får du sett at der finnes en liten lenk til deg :)

Din blogg er veldig gjennomført og hyggelig å lese :)



___________________________________