onsdag, juli 30, 2008

Shop shop shop till you drop!

Nå er det masse salg overalt, 50% og til og med 70%. Og da er det greit å investere i ting man vanligvis ikke har råd til. Jeg bestemte meg i dag for å undersøke hva de hadde på Steen&Strøm, og gjett hva jeg fant? En perfekt par chinos i Tiger of Sweden butikken. Med 40% rabatt ble det litt over 700 kr, noe jeg synes er en god deal for noe såpass klassisk. Tiger hadde også masse fine kjoler og dressjakker, så kanskje jeg kan finne en perfekt dressjakke der (eller i en annen butikk på senteret) neste gang.

Men så fikk jeg lommeboka mi stjålet, og det var jo utrolig udigg *tåre*. Hadde heldigvis ingen kontanter på meg, og kortet sperret jeg med en eneste gang. Men lurer litt på om det blir noe shopping på meg i det nærmeste tid.

Og slik hadde jeg brukt dem om jeg hadde vært litt rikere (men jeg har da råd til neglelakken og sånt *smil*):


Chinos: Tiger of Sweden
Tee: Topshop
Bikerjakke: Alexander McQueen
Sko: Chloe
Veske: Stella McCartney
Ring: Dior
Solbriller: Tom Ford
Neglelakk: Chanel

2 kommentarer:

Maria sa...

jeg liker alle antrekkene dine, og de du sitter sammen. Inspirerende ;) Anbefaler virkelig vesken, den er skikkelig kul! Liker den bare mer og mer :D

Tonia sa...

hehe, tusen takk for kommentarene dine, jeg synes at det er kjempebra å få litt feedback! Skal se om jeg får kjøpt vesken med en gang jeg får et nytt kort istedenfor den som ble stjålet =)