mandag, juli 28, 2008

Dagens Outfit

Stranda, etterpå shopping!!! Har endelig fått tak i de fine gladiatorsandalene på Lille Vinkel Sko. Jenta som solgte de til meg mente at de er kjempebra kvalitet. Vi får vel se *smil*
Fant også noen solbriller fra Gina Tricot på salg. Da blir det Wayfarers neste gang, så en dritkul lilla par i et butikk på Grensen.
Forresten, den DESIDERT beste aftersun'en er en gel fra Cliniderm. Den beroliger huden med en gang og er ikke noe klissete eller ekkel.
Outfit (sorry for det rotete rommet mitt, og det usminkede trynet):

Shorts: Mango

Topp: Gina Tricot

Solbriller: H&M

Smykke: Glitter

Og favorittskoene mine fra Lacoste

2 kommentarer:

Caroline sa...

shortsen var utrooolig fin!

Tonia sa...

takk takk =)
Jeg tror jeg var den eneste på Mango som kjøpte de, folk i køen så rart på meg. *smil*