tirsdag, juli 29, 2008

How to..

Føler at noen ting i mote kan bli ganske kompliserte, og da er det greit å vite hvordan man bruker plagget/produktet. Så dagens how to er:

Å kombinere gladiatorsandaler i en outfit. Nå snakker vi altså om de klassiske, flate sandaler. Det er ganske annerledes med høyhælte gladiatorsandaler.

Selv synes jeg disse variantene er de mest praktiske:


  • Til en casual minikjole eller tunika. Men gladiatorsandaler kan også være kult til maxi, så lenge stroppene ikke er for tykke, men jeg hadde valgt de høye fremfor de flate der.
  • Til shorts (spesielt i denim) og en ganske enkel topp. Da heller en enkel hvit tee, men tees med trykk eller sånne hippietopper er fint og. Men den må være lys, det er mer sommerlig.
  • Dette er litt av det samme som varianten lenger oppe, men da med en skjørt i steden for shorts. Jeg liker mest korte skjørt med mye volum (som H&M-skjørtet mitt).
  • Til opprullede litt slitte jeans eller chinos.

Har noen flere tips?

Dette er en eksempel på hvordan jeg ville bruke de når det blir litt kaldere.
Jeans: Topshop
Tee: Topshop
Sandaler: Urban Outfitters
Veske: Marc by Marc Jacobs
Øredobber: ASOS
Solbriller: Raybans

2 kommentarer:

Maria sa...

likte bloggen din, stilen din! :)

Tonia sa...

takk takk =)