torsdag, juli 31, 2008

Ønske undertøy

Siden kortet mitt ble stjålet så var det ingen vits å dra på AP forsalget i dag *tåre* Da gjenstår det bare å drømme om herligt og luxuriøst (og veldig dyrt) undertøy.

Jeg var (u)heldig nok til å ende opp med en uvanlig bh-størrelse (65E - 70DD), noe som gjør at det å finne BH billigere enn for 300 kr har alltid vært urealistisk for meg. Derfor har mottoet vært at om jeg skal bruke mye penger på det uansett så kan jeg like gjerne "go all out".

Jeg synes rett og slett at det er deiligt med ordentlig dyrt og sexy undertøy. Når jeg har mine Agent Provocateur trusene på, så kan jeg like gjerne ha en enkel tee og slitte jeans over og fortsatt føle meg dødssexy. Noen andre kan sikkert mene at det er sløsing å bruke 800 kroner på en BH men det synes ikke jeg. Jeg synes at det er en investering og en ordentlig boost for selvtillitet *smil*

Ellers så ville jeg si at jeg endelig har fått brev fra Køpenhavns Universitet og jeg kom ikke inn på medisinstudiet. Det var masse ledige studier der, også på studier som pleier å være vanskelig å komme inn på i Norge, som arkitekt og business, men jeg tror heller at jeg begynner på medisinstudien i Polen i stedenfor å sløse et år på en studie jeg ikke er fullstendig interessert i.

Så om alt går bra så begynner bloggingen fra Stettin i Polen fra og med September!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg er helt enig med deg, det er absolutt verdt å bruke litt ekstra penger på undertøy! Og man føler seg faktisk finere i det, enn noe fra H&M. Selv bestiller jeg fra Victoria`s Secret, som jeg elsker!
Hørte om en butikk i dag som skal ligge nederst i Bogstadveien, hvor man får spesialsydd BH`er. Den lages altså helt etter dine mål. Koster 1300 kr per BH, men de er visstnok helt nydelige! Også er man helt sikker på at de passer!

Tonia sa...

Sant det, kjøper noen ganger helt enkle truser fra H&M, og etter to-tre vask så merker man virkelig hvor dårlig kvaliteten er. Både på bomulltruser og spesielt på de litt mer fancy truser, blondene blir jo revet i stykker etter en vask.
VS har jeg hørt mye fint om, men de har ikke størrelsen min de heller. Men ser alltid mye fint jeg har lyst på =)
Husker du kanskje hva butikken het? Har vært i det området flere ganger i det siste, og det er flere undertøysbutikker der (triumph, AP, La Senza) men har aldri sett noen hvor man kan få det skreddersydd.