torsdag, juli 31, 2008

Fine sko?

Når jeg leste gjennom bloggen til Sofie i går så jeg et innlegg hun hadde skrevet om skoene hun ville bestille fra Go Jane. Selv er jeg ingen fan av billige Amerikanske nettbutikker, fordi kvaliteten pleier ikke å være altfor høy, og om jeg skal betale tollen og frakten så synes jeg at plagget burde være verdt det, men jeg ble altså fristet til å skjekke hva de hadde der. Og gjett hva jeg fant?

Disse skoene til kun $26.99 var jo utrolig moteriktige og kule. Sjekk metalldetaljene og den trendy geometriske stilen! Litt gladiator, men ikke helt. En drawback for meg er at de ikke er laget av ekte skinn (kunstskinn er lik utslett og gnagsår for mitt sensitive hud), og kvaliteten er jeg som sagt ikke så sikker på. Men de hadde vært kule til å bestille for å bruke et par ganger på en eller annen fest *smil* Miljøvennlig? Nei, det er det vel ikke.
Skoene fantes i fem farger: hvitt, sort, brunt, grå og rødbrunt (bildet). De siste var også kulest synes jeg, men de andre fargene var også fine. De hvite er jeg ingen fan av, men jeg er generelt ikke noe glad i hvite sko med mindre det er keds eller noen andre type tøysko.