tirsdag, juli 22, 2008

Å følge opp handlelisten.

Jeg har gått gjennom butikkene i byen i går, og prøvd å følge planen best mulig. Har fått tak i en bitteliten veske fra H&M og en strandkjole samme sted. Planen med maxikjolen stryker jeg, siden jeg ser noe utrolig jævlig ut i den. Har funnet en playsuit hos Zara, men ingen igjen andre steder. Hm, så da er jeg ikke den eneste på jakt etter en. Gladiatorsandalene finnes hos Lille Vinkel Sko, som jeg tenker å stikke innom en gang til. Har også kjøpt tre neglelakker fra O.P.I.

Har også kjøpt noe som ikke var på listen, nemlig en miniskjørt fra Gina Tricot. Den var jo bare 49 kroner da. Tenker å sy den om, sånn at den sitter høyt i livet, og finne et fint underskjørt til den, sånn at det blir ordentlig poufy.

Har også en ny ting på ønskelisten: Et stort Hello Kitty kosedyr. Desverre så var de eneste hos Shopgirl de schvære som koster 3000 spenn *tåre*

Ingen kommentarer: