mandag, juli 14, 2008

Ny blogg <3

Hei hei allesammen <3
Jeg er selv flittig leser av blogger, så det å starte mitt eget var jo naturligt!!! Så, litt om meg selv:
Jeg er 18 år gammel og avsluttet Berg vgs i år =) Weee!!! Og siden det er moteblogg så må jeg jo være litt uoriginal og komme med et liste over favorittdesignere/-firmaer. Here it is:

Marc Jacobs
Luella
Miu Miu
Alexander McQueen
Dolce
Chanel
Dior
Burberry & Burberry Prorsum
Alice + Olivia
Stella McCartney
John Galliano
Viktor&Rolf
Lanvin

Og musikken jeg digger:

The Libertines
Babyshambles
The Kooks
The Killers
Dirty Pretty Things
The Fratellis
Justice
M.I.A
The Decemberists
Kaiser Chiefs
Jens Lekman
...

You know you love me

2 kommentarer:

Anonym sa...

Var det Berg vgs i Oslo du gikk på? Jeg gikk nemlig ut fra Berg i 2006 :)

Tonia sa...

Ja, akkurat den =) IB-linja. Så du har sluttet rett før jeg begynte.