fredag, juli 25, 2008

Dagens Outfit

Var på stranda i dag og stekte meg selv i sola. Blir ikke brun uansett hva jeg gjør, blir ikke rød engang. Noen tips? Hjelper det med olje? Yeye, dette er det kjipe ved å være en heit rødtopp =)

Dro og handlet i byen etterpå, fant en kjempesøt skjorte på Oasis, men skal vente litt med den. Kjøpte to topper på Gina, ellers bestemte jeg meg for å IKKE kjøpe jumpsuiten fra Zara, men heller bestille eller noe. Neste kjøp blir vel gladiatorsandaler fra Lille Vinkel Sko tipper jeg.

Skal til byen igjen og levere noen CV'er på mandag. Egentlig så er det jo bare en måned inntil jeg skal til utlandet, men hvem vet.

Anyways, outfitten:

Tee: H&M

Tunika: Vila

Shorts: Only

Keds-lignende sko: Tommy Hilfiger (Bad bad idea)

Veske: H&M

Solbriller: H&M Trend

Øredobber: Glitter


2 kommentarer:

Caroline sa...

driiiitdigge solbriller!

Tonia sa...

Takk takk =) Blir vel i det største laget men litt selvironi må man jo ha ;)