tirsdag, november 18, 2008

OMG!


Dress: Indiska Overknees: Indiska Blazer: Old school uniform Booties: Bjorn Borg Bag: H&M Necklace: H&M

En gang i fysikkforelesningen i dag stakk jeg hånda ned i den ytterste lommen på veska mi - og gjett hva jeg fant? Kameraet jeg har lett etter i ca. en måned nå. Hvor patetisk er ikke det? Typen lo godt av meg, i alle fall. Det å miste kameraet er jo en ekte ulempe for en moteblogger, så jeg ble glad for å si det mildt.

Ellers så ble den norske bankkortet mitt slukt av en bankautomat i dag. Fuck. Og jeg har selvfølgelig ikke penger på den tyske. Heldigvis fikk jeg femti euro av typen for å leve på resten av uka. Så snillt av ham. Nå er det bare å vente på at pappa sender meg penger.

PS: Er det noen andre som synes at stipendene hos Lånekassa er rett og slett patetiske, spesielt når det gjelder utenlandsstudier? Gratis utdannelse, my ass. Med det jeg får kan jeg knappt betale boligen min, og jeg gidder ikke å ta opp lån med 6% renter heller.

5 kommentarer:

Anonym sa...

så bra at du fant kameraet igjen da! Likte antrekket :)

Marie rocks my socks sa...

kult antrekk:)
Alltid så kjekt å finne ting ein trudde ein hadde mista!

Unknown sa...

iphone ケース ブランドといえば、やはりiphone marc Jacobsでしょう!iphone ケース marc Jacobsはファッションでオシャレなアイテムです!世界の人々に愛し続けている!キュートなデザインは、これからの季節にピッタリ!ぜひ見逃がしないように!

bottega 財布 sa...

まだ小さい時仲間たちが誕生日を過ぎるとおぼえますか、当時の私たち、小銭の袋、茶碗のこんなに簡単な小さいおみやげは私たちにしてが心が楽しいbottega veneta バッグ!価格は比較的高めのBottega Veneta現在成長して、あれらの小物はすでに再び適合しない現在であること私たち!!

Natural herbal extracts sa...

3.The organic molecules can quickly promote the plants absorb Herbal extract