søndag, november 02, 2008

Oh, girl!

Sorry for at jeg ikke har blogget denne uken, det var nemlig sånn at det er vanskelig å finne tid til det mellom: Fylla - Sove - Dra på biblioteket fordi jeg ikke skjønner en dritt og får panikk - Minifylla - Sove - Vaske huset. Nå skal jeg på biblioteket igjen, fuck. Her er noen bilder av stilikonen Alexa Chung.


Tips:

- Skap din egen stil

- Ikke vær redd å eksperimentere

- Keep it classy. Et kort skjørt bør kombineres med en enkel tee eller bluse og en kjole med dyp utringning bør rekke til minst midt på låret.

- Lek med sesongens trender, men pass på å ikke se ut som en moteslave. Velg det som er kledelig.

- Kombiner klær fra kjedebutikker med vintage skatter og accessories fra de mer eksklusive designere. Let etter nye indiedesignere om du vil ha noe ingen andre har.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Alexa Chung er spennende:)
Åh, jeg får så lyst til å shoppe når jeg leser bloggen din, og det er jeg ikke råd til for tiden:P Fuck!

Janne Natalie sa...

Elsker kjolen på øverste bildet!

Anonym sa...

Tøffe frisyrer!!

Tuppene sa...

Hun har en helt rååå stil! :)

Tonia sa...

Maria: Hehe, er ganske blakk selv, men benyttet anledningen i dag til å kjøpe en råsexy minikjole på H&M
nalille: Yup, hadde gjort en del for den der

Ellenpellen sa...

ahh... kjenner meg igjen i fyll-sove-bibloteket :p

Anonym sa...

Elsker den rosa kjolen ! <3

Btw. Synes du burde bytte ut noe av det svarte.
Det blir litt dystert.