torsdag, november 13, 2008

En liten sminketips, bare..

For noen dager siden klarte jeg å lure typen inni The Body Shop, ved å ha lovet ham at jeg bare ville ha massasjeolje (hihi). Og gjett hva jeg fant?
Denne lille blushen med en søt skimmerblomst på (jeg har den plommefargede). Jeg har strengt talt alt for mye sminke, men denne var så søt at den bare måtte bli med hjem. Til og med typen som ikke har en anelse om sminke, hudpleie eller hvorfor man absolutt må bruke en formue på slike ting måtte innrømme at den var skikkelig søt.

Det jeg synes er skikkelig praktisk er at den har en matt side, som er perfekt for hverdagen eller når man har behov for å være litt konservativ (typ en opptaksinterview) og masse skimmer på den andre siden, som kan funke som en highlighter. Anyhow, I'm a fan.

Denne lille tingen har nok vært i butikkene en stund nå, siden den er fra høstkolleksjonen til The Body Shop, men vil gjerne tipse om denne for de travle studentene som ikke lenger har tid til å shoppe hver dag. Julebordene og festene er ikke langt unna nå.

3 kommentarer:

Anonym sa...

kan du forklare meg hvordan jeg går frem for å få annonser på bloggen min? Gidder du å svare på mailen min? mariastenersen@hotmail.com

Forresten, jeg liker å den blushen! :)

Anonym sa...

hei hvor er typen din fra.
tuuusen takk for ad gidder å dele dine tips med oss

Tonia sa...

Maria: Det er veldig lett, bare gå inn på utformingen på bloggen din, og klikk på "AdSense". Ellers så kan du eventuelt kontakte nettbutikker som LadiesRoom eller Cocoo.se.

Anonym: Han er en tysker, men født i Kazahstan. Han er vokst opp i Tyskland da.