mandag, november 03, 2008

Oh Cassie..

Drit i Agyness og Alexa - min nye Britiske stilikon er Cassie fra Skins (spilt av Hannah Murray). Jenta er bare råkul - og hvem i helvete vil være normal uansett? Jeg velger bat shit crazy anytime.

Denne jenta klarer å pull off grunge-stilen, rett og slett fordi hun bruker lysere farger istedenfor de vannlige sort og grått. Gå for løsere topper og kjoler, strukturerte jakker, loafers og hvite strømper og overknees. Let etter plagg i vintagebutikker som du eventuelt kan sy om, og kombiner de med ting fra kjedebutikker. H&M, Topshop, American Apparel og Urban Outfitters kjører mye av denne stilen.

Unngå ting som er altfor "tøffe", som bikerjakker eller detaljer som spenner og nagler, eller tettsittende. Jeg hadde faktisk kjøpt klær et størrelse eller to for store for å få den riktige looken.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg elsker stilen hennes! Bruker endel quirky og sære smykker og tilbehør, men er relativt strait klesmessig. Nå blir det andre boller;)

Tonia sa...

Jeg vet! Har også lagt merke til at hun bruker masse smykker laget av kinder-egg leker - drittkult!

Anonym sa...

WOW elsker hun og stilen hennes!

Tonia sa...

Haha. I know. Jeg er så forbanna over at de dropper henne i season 3.

Anonym sa...

Hun er adoreable! Men de dropper hele catsen i season tre da, det er bare Effy som fortsetter, og den sesongen og neste vil handle om Effy og vennene hennes, til de begynner på college og forlater serien som hennes bror og hans venner. ;P

Anonym sa...

Hun er adoreable! Men de dropper hele catsen i season tre da, det er bare Effy som fortsetter, og den sesongen og neste vil handle om Effy og vennene hennes, til de begynner på college og forlater serien som hennes bror og hans venner. ;P

Anonym sa...

Ok, for det første klarte jeg ikke åskirve navnet mitt og i tillegg posta jeg kommentaren to ganger, flott!