torsdag, november 20, 2008

I quit .. Kind of

Jeg har bestemt meg for å slette denne bloggen. Grunnen er at jeg ikke er 100% fornøyd med den, og som den perfeksjonisten jeg er, vil jeg ikke fortsette med noe som bare er noenlunde okay. En annen grunn er at jeg er blitt helt søkk lei den norske bloggosfæren - med unntak av to - tre bloggere. Jeg ville jo også være en ren moteblogger, og når jeg nå ser at hver innlegg inneholder noe personlig kødd holder jeg på å spy litt i munnen.

Men ikke fortvil - jeg skal lage et nytt blogg som er mye mer fokusert på mote enn det denne er. Den skal også antageligvis være på engelsk, siden engelsken min er mye bedre enn norsken.

7 kommentarer:

curiositist sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Skjønner hva du mener. Jeg er drittlei min egen blogg, og har lyst på en ny start. Gleder meg til å se hvordan den nye bloggen din blir:)

Anonym sa...

This article writes of too like. And I love you very much!
UGG boots sale
The author was to have too much just.
UGG boots
Thank author sharing.At this is once!
sheepskin boots

Tory Burch sa...

Simple & superior personalized luxury! Tory Burch flats are always the most practical choice to wear the most comfortable, this summer, may wish to select a pair of the most elegant ballet flat shoes, marching under the sun light walking, is not particularly pleasant natural?

bottega 財布 sa...

まだ小さい時仲間たちが誕生日を過ぎるとおぼえますか、当時の私たち、小銭の袋、茶碗のこんなに簡単な小さいおみやげは私たちにしてが心が楽しいbottega veneta バッグ!価格は比較的高めのBottega Veneta現在成長して、あれらの小物はすでに再び適合しない現在であること私たち!!

Natural herbal extracts sa...

The organic molecules can quickly promote the plants absorb Herbal extract

Christian Louboutin Outlet sa...

christian Louboutin's trademark glossy Red Bottom, on which is indeed a unique sign.