torsdag, november 06, 2008

Cravings

Jeg må må MÅ ha paljetttights. Jeg driter i de unfashionable tyskernes kommentarer om at jeg må skaffe meg bukser - gærne tights er tingen. Og så leser jeg selvfølgelig norske blogger og finner ut at Bik Bok har de. Så sinnsykt urettferdig.

Helst ville jeg ha denne tightsen fra Alexander McQueen, men alt som glitrer duger, egentlig. Kombiner de med en litt lang lys topp, bikerjakke eller dressjakke og høye pumps, og looken duger også til hverdagen.

Skal hvertfall til Hamburg med typen til helgen, og der skal jeg faenmeg shoppe til jeg er gjeldslave. Ønsk meg lykke til!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Uff så typisk at vi endelig får noe bra i Norge også får du det ikke med deg!Jeg har de fra BikBok og de er perfekte! (Strør jeg salt i såret nå?) Jeg har hørt rykter om at de har fått paljettights på Topshop også.. men ikke helt sikker. Lykke til med letingen

Tonia sa...

Hehe, jeg skjekka siden til Topshop og de er utsolgt. Samme med de fra ASOS. Jeg håper rett og slett at AA har de, eller noe lignende..