lørdag, november 08, 2008

Hair, hair, hair..


Uff da, jeg er utrolig sliten. Våkna klokka tolv i dag etter en veldig kjedelig fest der jeg klarte å sovne etter så lite som fire pils, en halv flaske vin og litt sprit med eplesmak. Faen, jeg tåler jo ingenting lenger.

Jeg bestemte meg for å være usosial i dag og heller dra på biblioteket og lese. Jeg sverger, bibliotekene her kunne funke fint som kjøleskap. Hvordan er man stylish da? Jeg tror jeg har funnet det ut. Ville dere være interessert i en post om det, og eventuelt flere innlegg om hvordan man kan forbli stylish i det travle studentlivet? Alt for mange bare gir opp og trasker rundt i joggiser og uggs. Not cool.

Ellers så har jeg fundert litt på hva jeg kunne gjøre med håret. Så kul som pixien min er, så er den noe jævlig tungvint og style. Om det ikke var nok har en annen jente i vennegjengen det. Og jeg hater å ha samme klær/stil/frisyre som andre folk rundt meg. Burde jeg la håret vokse ut igjen til en kort bob?

Synes egentlig jeg kler begge deler, men bob er mye enklere å style. På en annen side så er pixie mye mer spennende enn bob. Bob er bare played out nå. En ting som er sikkert er at jeg NEKTER å spare til langt hår. Flatt, livløst hår med slitte ender er så ukult som bare det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bob var best.
Det du hadde nå var og fint, men jeg syntes det var finest med bob.
Ja, det er egentlig oppbrukt, men med den fargen og den stilen går det jo.