søndag, oktober 26, 2008

Glamorous Indie Rock'n'Roll..

Siste fylledag i går, nå skal jeg ta det rolig til torsdag.

Først var jeg og en venninne hos frisøren. Dama tynnet ikke håret mitt ut, slik hun burde ha gjort, og nå ser jeg ut som en gammel tante. Buhu.

Leather treggings: Carlings Blazer: Old school uniform Shirt and bag: H&M Boots: Din Sko

Senere dro jeg med guttegjengen (venninnene mine kunne ikke komme. Så jeg var den eneste jenta, hihi) til et utested i Göttingen der de hadde indie-night. Deilig å feste til musikk man også har på iPod'en. Jeg elsker Tyskland for den billige spriten, og det ble en topp kveld.

Skirt: H&M Trend Vest, hat and bag: H&M Belt: Vintage Tights: Lindex Body: Gina

Nå skal jeg på biblioteket og pugge. Ugh.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fin blogg ;D

Ane sa...

elsker blazeren!

Tonia sa...

Takk skal dere ha! =)