mandag, oktober 27, 2008

Feed me.. Shoes

Jeg har bestemt meg for at jeg skal ha minst et par Louboutin heels før tjueårsdagen min. Nå er jeg jo snart nitten, og da begynner det å haste med å spare litt. Jeg har tenkt mye på hvilken modell er den "rette", og kan ikke bestemme meg helt om jeg vil ha noe dritttrendy og edgy, eller de klassiske sorte pumpsene. Om jeg først skal bruke fem tusen spenn på et par sko må det være "The one".
Her er noen jeg kunne tenke meg, de øverste er mer aktuelle siden de er klassiske, mens de nedenfor er mer unike. What to do?
Og en ting til: Jeg driter FULLSTENDIG i om noen synes det er sløsing å bruke fem tusen spenn på et par sko. En fucking Macbook koster dobbelt så mye, og den er fullstending ubrukelig etter tre år, så om noen har en data har de virkelig ikke noe rett til å syte.

2 kommentarer:

Anonym sa...

MacBook er ikke ubrukelig etter tre år, men deg om det.
Om jeg skulle brukt 5000 kr på et par sko hadde jeg nok gått for klassiske pumps framfor et par som mest sannsynlig er ute av motebildet året etter.

Tonia sa...

Levetiden til en datamaskin er vel godt under to år i våre dager... Med mindre man bare bruker Word og nettet, men da er det vel nok å kjøpe en data for tusenlappen på Lidl.

Er egentlig ganske enig, men de "rare" pumpsene frister, de og. Men jeg kommer nok til å ende opp med de klassiske uansett