torsdag, oktober 23, 2008

Hey Sailor!

Sorry for at videoen jeg har lovet dere ikke er lagt ut ennå, youtube hater meg akkurat nå. Hadde bare to forelesninger i dag, og klarte å sovne i fysikken. Oops. Ellers så skal jeg tilbake på skolen etterhvert, og har matteseminar. For noe dritt, og læreren vår er helt hemma. Etterpå blir det girls night out, med pynt og bobler. Kveldsoutfit kommer senere!

Og en ting til (Nå får dere vite at jeg ikke heter Candy i virkeligheten. Fuck):

Jeg er verdens mest uromantiske menneske, så dere burde ikke bekymre dere for at jeg skal fylle bloggen opp med all type klisseri. Men tenkte å nevne det allikevel. Hihi.


Cardi and jacket: H&M Shirt: H&M Men Jeans: Lee Shoes: Din Sko Bag: Vintage Ring: Gina Tricot

6 kommentarer:

Kristine sa...

du er ikke den eneste youtube hater for øyeblikket!!

så koselig at du har (fått) kjærest, ikke alle kan være like romantiske ;-*

Tonia sa...

Hehe, jeg tror jeg burde bytte til google video-greia, den skal visst være bedre.

Hihi, kanskje jeg er litt rar, men jeg føler ikke trangen til å legge ut kjærlighetslivet mitt på nettet. Alle forhold er forskjellige uansett, so why bother?

Anonym sa...

Hihi, grattis! Jeg er en supperomantisk idiot, så synes sånt er kjempekoselig^^

Kjedelig at det er så lite shoppemuligheter, men du får ta en heletur til Berlin en gang, der er second hand-shoppinga amaaazing!

Tonia sa...

Hihi!

Roommaten min er fra Berlin, så jeg kan kanskje trenge meg på litt neste gang hun skal hjem. Ellers så kommer typen fra Hamburg, så jeg kan dra til ham en gang..

Maria Magdalena Olsson - 8 Days A Week sa...

8 Days A Week
__________________________________


Åh...har du fått deg kjæreste :)

*smiler fra danmark til deg *

Men ettersom JEG er den mest håpløse romantiker.....så håper jeg enda på at vi får de denne heldige kar som har klart å kape deg!

www.eightdaysaweek.blogg.no


___________________________________

Tonia sa...

Hihi.. *leter i fyllebildene fra facebook* Jeg har jo mistet kameraet mitt, men med en eneste gang jeg finner den/får meg en ny en lover jeg å komme med bilder