onsdag, oktober 22, 2008

Tips: LadiesRoom

Jeg elsker nettbutikker, og jeg har ofte vært hekta på en av dem i perioder. ASOS, Shopbop, Nelly, Xsori, F21.. Det kjipe med alle de er at de er utenlandske, og frakten, toll og avgifter kan gjerne komme på hundrevis av kroner. Det jeg savnet var et norsk nettbutikk med et godt utvalg, der klærne ikke så ut som om de passet inn i et bordell heller en et stylish klesskap.

Da kan dere sikkert forestille hvor glad jeg ble da jeg kom over denne butikken. Jeg har allerede funnet et fint kjole der, men det var så mye fint der at jeg like godt kan skrive om hele utvalget.

LadiesRoom.no er en liten bedrift (utrolig viktig å støtte de under finanskrisen!) som har et stort utvalg av klassiske og feminine plagg. Det er masse basisplagg å finne, noe jeg synes er veldig viktigt, men de fleste har en liten twist som skiller dem fra den vanlige H&M tank'en. Prisene er dyrere enn F21 eller H&M men stort sett overkommelige. Og det at de også fører økologiske klær er selvfølgelig et stort pluss.

Det eneste som jeg syntes var negativt var lite utvalg når det gjaldt vesker, men i alle andre kategorier var det flere sider med lekre plagg å velge mellom.



Dette er hvertfall noe av det jeg kunne tenke meg å ha i skapet. Nå er jeg jo i Tyskland, men jeg tror jeg skal bestille ting til den norske adressen min, og så kan mamma ta de til meg når hun kommer og besøker meg. Hihi.

Ingen av plaggene på bildet er over tusenlappen, og skoene koster 1700 kroner om jeg ikke tar feil.

Check out the new Norwegian online store called LadiesRoom. I love shopping online, but was frustrated about the lack of Norwegian online stores, since ordering from abroad usually means high shipping costs. Well, now Norwegians can be stylish too. Awesome!

Ingen kommentarer: