fredag, oktober 24, 2008

As soon as I get rid of my hangover..

.. Er det på igjen.


Gårsdagens outfit: Vi dro for å se Sex and the City på universitetet, men siden alle så filmen før gadd ingen å følge med. Så det ble fylla for alle pengene. Etterpå dro vi på en av de sketchy'este klubbene i Göttingen, jeg sverger, den er sikkert brukt av mafiaen til å hvitvaske pengene, men whatever, vi hadde det gøy.

Dress and jacket: H&M Bag: Bianco Shoes: Lille Vinkel Sko

Nå skal jeg på fest til en venninne, jeg sverger, jeg trenger alkoholen etter en dag i lab'en. Håper dere koser dere like mye!

Dress: H&M Tights and beanie: Lindex Jacket: JC Shoes: Din Sko

Kjolen er ikke så skammelig kort som den ser ut på bildet, jeg måtte bare klø meg. Oops.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så fin du var på håret =)

Tonia sa...

Takk! Skal faktisk klippe den igjen i dag, hihi

It's Aggy bitch! sa...

tøft! :)

Anonym sa...

det jeg var ute etter, takk