onsdag, oktober 22, 2008

Busy Bee

I dag hadde jeg bare en forelesning i matte, det var bare utrolig deilig. Derfor brukte jeg resten av dagen til å shoppe (Masse!), gjøre litt ting og tang, og nå skal jeg blogge for mine kjære lesere. For å så dra til biblioteket og pugge (Æsj.) Jeg gidder ikke å skjule det liksom, jeg har utrolig lyst til å komme blandt de ti finalistene på Årets Moteblogg, og med mindre enn en måned igjen må jeg virkelig gjøre mitt beste på denne bloggen. Jeg er nemlig en elendig taper. Så skal jeg prøve å lage et hårvideo i dag, der jeg viser hvordan man best styler kort hår. Yup, og jeg klarer ikke snakke ordentlig engang på grunn av forkjølelsen. Supert.

Cardi: My moms from the 90's
Leather jacket: Red Label
Leggings: Gina Tricot
Bag: H&M
Boots: Lille Vinkel Sko
Belt: Vintage
Chains: H&M and some old ones

Ingen kommentarer: